Izabela Ozga zasila biuro reklamy Bonnier Business Polska

2018-04-16 11:00

Izabela Ozga dołączyła do grupy Bonnier Business Polska, obejmując w biurze reklamy stanowisko dyrektora ds. projektów medycznych i projektów sponsoringowych.

Nowa dyrektor reklamy będzie łączyć dwie funkcje – szefa sprzedaży  „Pulsu Medycyny” i „Pulsu Farmacji” oraz szefa sprzedaży projektów sponsoringowych „Pulsu Biznesu”. Decyzja o podjęciu tej współpracy jest związana z planami spółki dotyczącymi rozwoju biznesu w tych obszarach.   

Izabela Ozga przez ostatnie 11 lat pracowała w Grupie ZPR Media. Jej poprzednie stanowisko to dyrektor działu klientów bezpośrednich w Super Expressie.

Bonnier Business Polska należy do szwedzkiej Grupy Bonnier - jednego z największych na świecie koncernów medialnych posiadającego 175 firm w 16 krajach. W Polsce wydaje dziennik gospodarczy "Puls Biznesu", prasę medyczną „Puls Medycyny” i „Puls Farmacji” oraz jest właścicielem serwisów Bankier.pl, pb.pl, ArsLege.pl, Dyskusja.biz, PRNews.pl, PIT.pl, VAT.pl, MamBiznes.pl, 24.pl, Zgarnijpremie.pl.

Kontakt dla mediów