Bankier.pl opanowany przez tajemnicze zwierzę

2018-12-03 06:30

Tylko jednego dnia, przez 24 godziny, Bankier.pl prezentuje się w wyjątkowej odsłonie. To Fenek – brand hero porównywarki finansowej Smart Bankier– zawładnął całym serwisem i zaprasza jego odbiorców do zapoznania się z nowo powstałą sekcją.

Nowość spod szyldu Bankier.pl jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników serwisu i została stworzona po to, aby wydzielić narzędzia dla osób szukających produktów finansowych umieszczając je wszystkie w jednym miejscu. Zupełnie nowy brand ma ułatwić użytkownikom dotarcie do danych, których szukają, a poszczególne porównywarki produktów zostały przebudowane zgodnie z wytycznymi UX, dzięki czemu ich layout jest prosty, intuicyjny i przejrzysty.

Liczba osób korzystających z urządzeń mobilnych cały czas rośnie – już ponad dwie trzecie światowej populacji ma telefon komórkowy, a większość z nich korzysta ze smartfonów. Fakt ten zaważył na budowie Smart Bankier, który jest w pełni responsywny i w wygodny sposób można korzystać z niego na urządzeniach mobilnych.

– Smart Bankier to duże ułatwienie dla naszych odbiorców. Na ich wygodę wpływa m.in. szeroki zakres oferowanych produktów – współpracujemy z wieloma instytucjami, oferując kilkaset  produktów. Dzięki temu każdy, kto szuka najlepszych pożyczek, kont, lokat czy kredytów hipotecznych może znaleźć u nas ofertę skrojoną na własną miarę – mówi Natalia Wielgosz – Sawicka, dyrektor działu e-commerce spółki Bonnier Business Polska.

Nie bez znaczenia dla powstania nowego serwisu jest również fakt, że do grupy Bonnier Business Polska należy także jedna z czołowych sieci afiliacyjnych w Polsce – System Partnerski – działająca na rynku od ponad 10 lat, a przychody z e-commerce stanowią jedno z głównych źródeł sprzedaży wydawnictwa.

– Bankier.pl należy do najbardziej rozpoznawalnych stron w polskim Internecie, ale aby utrzymać tę pozycję musimy iść z duchem czasu i oferować naszym użytkownikom jeszcze więcej przydatnych im treści. Stąd też decyzje o zupełnie nowych projektach powiązanych z tą marką – komentuje start serwisów Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Debiut bankier.pl/smart jest wyjątkowy również ze względu na postać zwierzaka, Fenka, który został wybrany na brand hero tego produktu i w związku inauguracją sekcji pojawił się na wielu powierzchniach serwisu.

– O wyborze Fenka na bohatera marki Smart Bankier zadecydował w głównej mierze jego wygląd: duże uszy nawiązują do nasłuchiwania tego, co w finansach piszczy. Dodaliśmy do nich szelki maklerskie, aby podkreślić przynależność do Bankiera i tak oto powstał całkowicie wyjątkowy Fenek-doradca, który w przyjazny sposób pomoże naszym użytkownikom przejść przez często niełatwy proces wyboru najlepszej oferty finansowej – wyjaśnia Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny Bankier.pl.

Oprócz swojej podstawowej, porównawczej funkcji, serwis Smart Bankier jest także bazą przydatnej wiedzy o finansach osobistych. Publikowane są w nim artykuły i poradniki, poruszające najczęstsze problemy finansowe, zagadnienia związane z zarządzaniem pieniędzmi, bezpiecznym ich lokowaniem lub inwestowaniem.

Bankier.pl to działający od 2000 roku wiodący serwis o tematyce finansowo-biznesowej. Liczba użytkowników wg badania Gemius/PBI: 2 332 078 (październik 2018, N=164 422).

 

Zapraszamy do powielania informacji prasowej z powołaniem się na źródło Bankier.pl! 

Kontakt dla mediów

Izabela Czerska

Dział Marketingu i PR
Bonnier Business Polska
tel.: 22 333 99 07