Malwina Wrotniak nową redaktor naczelną portalu Bankier.pl

2019-01-29 16:23

Przemek Barankiewicz, dotychczasowy redaktor naczelny portalu Bankier.pl, a zarazem Chief Digital Officer w Bonnier Business Polska z końcem lutego odchodzi z firmy. Zastąpi go Malwina Wrotniak.

– W Bonnierze zacząłem pracować, gdy wydawał jedynie papierowy „Puls Biznesu”. Dziś spółka ma zdywersyfikowany portfel tytułów cyfrowych i ludzi, którzy wiedzą, jak robić biznes w nowoczesnych mediach. Cieszę się, że mogłem się do tego przyczynić. Właśnie zakończyliśmy najważniejszy etap digitalizacji w firmie, Bankier.pl jest numerem 1 pod względem jakości ruchu - liczby odsłon na użytkownika oraz numerem 2 po pb.pl pod względem czasu spędzanego na stronie w kategorii Biznes/Finanse/Prawo (wg Gemius/PBI) podstawowym źródłem informacji dla inwestorów (wg SII). To dobry moment na odejście – mówi Przemek Barankiewicz.

– Bardzo dziękuję Przemkowi Barankiewiczowi za 18 lat zaangażowania w rozwój produktów cyfrowych Bonnier Business Polska oraz za łącznie prawie 12 lat kierowania portalami pb.pl i Bankier.pl. Przemek ma wielki wkład w zbudowanie mocnej pozycji Bonniera na rynku mediów elektronicznych – podkreśla Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Z początkiem marca funkcję redaktora naczelnego portalu Bankier.pl przejmie Malwina Wrotniak, która z Bankier.pl współpracuje od 2008 roku, a od 2014 roku jest wicenaczelną portalu. Jest absolwentką studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, laureatką dziennikarskich nagród - Polskiej Izby Ubezpieczeń dla Środowiska Dziennikarskiego oraz Nagrody im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów służących Polonii. Autorka redakcyjnych projektów o emigracji oraz książki "Tam mieszkam. Życie Polaków za granicą".

– Dla wielu naszych stałych czytelników Bankier.pl to cenne źródło informacji o rynkowych nowościach i pogłębionych analiz, którymi tłumaczymy skomplikowany świat gospodarki. Najbliższy czas to okres intensywnej pracy nad powiększaniem grona wiernych czytelników. Chcemy, żeby traktowali nasz portal nie tylko jako codzienny niezbędnik, ale też pierwszy wirtualny adres, pod którym publikacje doświadczonej redakcji pomogą w dokonywaniu najróżniejszych decyzji finansowych - od budowania giełdowego portfela po założenie bankowego konta – mówi Malwina Wrotniak.

Bankier.pl jako kluczowa inwestycja Bonnier Business Polska jest mocno rozwijana. Od początku grudnia oferuje użytkownikom porównywarkę finansową smart.bankier.pl, która, dzięki współpracy z wieloma instytucjami finansowymi podpowiada klientom gdzie szukać najlepszych pożyczek, kont, lokat czy kredytów hipotecznych. Bankier.pl to działający od 2000 roku wiodący serwis o tematyce finansowo-biznesowej i jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek wśród polskich mediów o tematyce gospodarczej. Liczba użytkowników Bankier.pl wg ostatniego badania Gemius/PBI: 1,9 mln (grudzień 2018, N= 168 206 osób).

 

Kontakt dla mediów

Karolina Kowalska

dyrektor ds. marketingu i PR
Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
tel.: 22 333 98 01