"Puls Biznesu": Grzegorz Nawacki przejmuje stery od Tomasza Siemieńca

2019-03-01 12:10

Tomasz Siemieniec, wieloletni redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” z końcem lutego odszedł z firmy.  Zastąpił go Grzegorz Nawacki, dotychczasowy zastępca.

– W Bonnierze zaczynałem jako student drugiego roku dziennikarstwa. Przyszedłem na trzymiesięczny staż, zostałem ponad 22 lata. To była fantastyczna przygoda, bo ludzie i miejsce zawsze byli i są wyjątkowi. Jestem dumny, że „Puls Biznesu”  jest tytułem o nieposzlakowanej opinii – mówi Tomasz Siemieniec.

Do Bonniera dołączył w październiku 1996 r., kiedy trwały przygotowania do debiutu „Pulsu Biznesu”. W 2001 r. został zastępcą redaktora naczelnego, a w lutym 2009 r. objął stanowisko szefa redakcji.

 - Firma ma strategię, która jest fantastyczna z dziennikarskiego punktu widzenia. Opiera się bowiem na jakościowych artykułach pisanych przez dziennikarzy, za które nasi czytelnicy są skłonni płacić. Zatrudnia ludzi, którzy doskonale wiedzą, jak robić biznes w nowoczesnych, cyfrowych mediach. Ma zdywersyfikowany portfel tytułów i produktów. Cieszę się, że zostawiam „Puls Biznesu” w   dobrej formie i dobrych rękach – mówi Tomasz Siemieniec.

- Dziękuję Tomkowi za zaangażowanie i energię, jaką włożył w zbudowanie silnej pozycji „Pulsu Biznesu”, dziennika wspierającego w codziennej pracy przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów – mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

- Przez te wszystkie lata Tomek był rzecznikiem przedsiębiorców - walczył o przestrzeganie praw wolnego rynku i swobodę prowadzenia działalności gospodarczej i – co równie ważne - dbał o niezależność i apolityczność gazety. „Puls Biznesu”, w dużej mierze dzięki pomysłom wdrożonym przez Tomka, jest dziś czymś więcej niż tylko biznesowym medium - stał się partnerem w prowadzeniu biznesu i doradcą inwestycyjnym – dodaje prezes Bonnier Business Polska.

Stanowisko redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” objął Grzegorz Nawacki, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego i redaktor naczelny pb.pl.

- Gdy 13 lat temu przychodziłem do „Pulsu Biznesu” na staż, w najśmielszych marzeniach nie zakładałem, że kiedyś będę miał możliwość zostania naczelnym.  Tomkowi zawdzięczam bardzo wiele i jestem dumny, że mogę przejąć od niego stery. To wielki zaszczyt kierować tak świetnym zespołem - mówi Grzegorz Nawacki.

Od maja 2016 r. Nawacki jako naczelny pb.pl odpowiada za rozwój „PB” w internecie.

- Mamy mocny plan rozwoju, dotychczasowe wyniki pozwalają z optymizmem patrzeć w przyszłość. „Puls Biznesu” był, jest i będzie głosem świata biznesu z misją wspierania przedsiębiorczości. Wierzę w przyszłość jakościowego dziennikarstwa w cyfrowym świecie – mówi Grzegorz Nawacki.

- Jestem przekonana, że Grzegorz świetnie sobie poradzi w nowej roli. Ta zmiana to z jednej strony kontynuacja, bo Grzegorz zna „Puls Biznesu” od podszewki, współtworzył nową strategię, a z drugiej ostateczne połączenie papierowego i cyfrowego wydania i okazja do jeszcze większego zdynamizowania rozwoju w świecie cyfrowym i ugruntowania pozycji „Pulsu Biznesu” jako wiodącego medium gospodarczego – mówi Patricia Deyna.

Kontakt dla mediów

Karolina Kowalska

dyrektor ds. marketingu i PR
Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
tel.: 22 333 98 01