Bankier.pl kończy 2004 rok sukcesem
Bankier.pl kończy 2004 rok sukcesem
Zysk netto, 65% wzrostu przychodów, czterokrotny wzrost oglądalności i wielokrotny liczby sprzedanych produktów finansowych – tak w 2004 roku rozwijał się Bankier.pl – spółka z portfela notowanego na GPW w Warszawie funduszu bmp AG. To już kolejny rok tak dynamicznego wzrostu czołowego polskiego portalu finansowego.
Rok 2004 to dla Bankier.pl kolejny okres dynamicznego wzrostu i bardzo dobrych wyników finansowych. Według wstępnych wyników spółka odnotowała wzrost przychodów o 65% do poziomu 3,3 mln zł oraz pozytywny wynik EBITDA w wysokości ok. 280 tys. zł. Jednocześnie, jako jedna z nielicznych internetowych spółek, Bankier zamknął cały rok 2004 zyskiem netto.
Dynamiczny rozwój firmy idzie w parze ze stale zwiększającym się zasięgiem witryn należących do portalu, mierzonym liczbą użytkowników. Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius portal (Bankier.pl wraz z serwisem dla firm Twoja Firma) odwiedziło w listopadzie łącznie 515 tys. użytkowników*, co w porównaniu ze 132 tys. użytkowników, którzy odwiedzili strony Bankiera w listopadzie 2003 stanowi aż czterokrotny wzrost.
Jednocześnie statystyki własne Bankier.pl pokazują, że strony portalu finansowego odwiedza obecnie blisko 700 tys. osób miesięcznie, co plasuje Bankiera na pozycji lidera wśród serwisów finansowych i biznesowych w Polsce.
Ciągłe wzbogacanie dostępnej w portalu oferty produktów finansowych oraz liczne promocje skierowanie wyłącznie do osób zamawiających w Bankier.pl, przyniosły rezultat w postaci kilkukrotnego wzrostu liczby produktów i usług finansowych sprzedawanych przez Bankiera. Obecnie do instytucji finansowych trafia miesięcznie ponad 5000 wniosków o jeden z ponad 100 atrakcyjnych produktów i usług finansowych, 30 partnerskich instytucji obecnych w Bankier.pl.
Stale rosnącą liczbę klientów Bankiera napędza także rozwijanie nowych kanałów dystrybucji produktów finansowych, takich jak System Partnerski czy Internetowe Centrum Finansowe. Sprawiają one, że oferta partnerów Bankier.pl dociera do kilkukrotnie większego grona odbiorców. Samo Internetowe Centrum Finansowe, w ramach którego oferty finansowe Bankiera dostępne są na ponad 30 partnerskich serwisach internetowych dociera do ok. 2 milionów internautów.
W 2005 roku portal zamierza podjąć kolejne działania i nowe projekty, mające na celu umocnienie pozycji firmy na rynku. Szczegóły strategii na rok obecny i lata kolejne są na razie trzymane w tajemnicy i zostaną oficjalnie ogłoszone w najbliższych tygodniach.
* na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius, listopad 2004, dane łączne dla serwisów Bankier.pl i Twoja-firma.pl, przy uwzględnieniu współoglądalności.
Rok 2004 to dla Bankier.pl kolejny okres dynamicznego wzrostu i bardzo dobrych wyników finansowych. Według wstępnych wyników spółka odnotowała wzrost przychodów o 65% do poziomu 3,3 mln zł oraz pozytywny wynik EBITDA w wysokości ok. 280 tys. zł. Jednocześnie, jako jedna z nielicznych internetowych spółek, Bankier zamknął cały rok 2004 zyskiem netto.
Dynamiczny rozwój firmy idzie w parze ze stale zwiększającym się zasięgiem witryn należących do portalu, mierzonym liczbą użytkowników. Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius portal (Bankier.pl wraz z serwisem dla firm Twoja Firma) odwiedziło w listopadzie łącznie 515 tys. użytkowników*, co w porównaniu ze 132 tys. użytkowników, którzy odwiedzili strony Bankiera w listopadzie 2003 stanowi aż czterokrotny wzrost.
Jednocześnie statystyki własne Bankier.pl pokazują, że strony portalu finansowego odwiedza obecnie blisko 700 tys. osób miesięcznie, co plasuje Bankiera na pozycji lidera wśród serwisów finansowych i biznesowych w Polsce.
Ciągłe wzbogacanie dostępnej w portalu oferty produktów finansowych oraz liczne promocje skierowanie wyłącznie do osób zamawiających w Bankier.pl, przyniosły rezultat w postaci kilkukrotnego wzrostu liczby produktów i usług finansowych sprzedawanych przez Bankiera. Obecnie do instytucji finansowych trafia miesięcznie ponad 5000 wniosków o jeden z ponad 100 atrakcyjnych produktów i usług finansowych, 30 partnerskich instytucji obecnych w Bankier.pl.
Stale rosnącą liczbę klientów Bankiera napędza także rozwijanie nowych kanałów dystrybucji produktów finansowych, takich jak System Partnerski czy Internetowe Centrum Finansowe. Sprawiają one, że oferta partnerów Bankier.pl dociera do kilkukrotnie większego grona odbiorców. Samo Internetowe Centrum Finansowe, w ramach którego oferty finansowe Bankiera dostępne są na ponad 30 partnerskich serwisach internetowych dociera do ok. 2 milionów internautów.
W 2005 roku portal zamierza podjąć kolejne działania i nowe projekty, mające na celu umocnienie pozycji firmy na rynku. Szczegóły strategii na rok obecny i lata kolejne są na razie trzymane w tajemnicy i zostaną oficjalnie ogłoszone w najbliższych tygodniach.
* na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius, listopad 2004, dane łączne dla serwisów Bankier.pl i Twoja-firma.pl, przy uwzględnieniu współoglądalności.