Bankier.pl osiąga break-even-point
Bankier.pl osiąga break-even-point
We wrześniu 2003 roku, zgodnie z planem rocznym Bankier.pl S.A. uzyskał pozytywny wynik EBITDA i zysk operacyjny.
Dalsze plany Bankier.pl SA zakładają osiągnięcie w przyszłym roku zysku netto, pełne samofinansowanie się spółki oraz nowe inwestycje.
Jednocześnie Bankier.pl SA zamierza nadal dynamicznie zwiększać oglądalność portalu Bankier.pl oraz liczbę produktów finansowych sprzedanych za pośrednictwem Centrum Finansowego - platformy transakcyjnej Bankiera.
"Ten przełom nie jest dla nas niespodzianką, Bankier systematycznie wzmacnia pozycje jednego z najsilniejszych vortali w polskim Internecie. Coraz wyraźniej uwidacznia się nasza przewaga nad tradycyjnymi mediami ekonomicznymi – dla naszych użytkowników jesteśmy bramą do świata rynków gospodarczych, finansów i bankowości. Liczba odwiedzających nas miesięcznie osób szybko wzrasta i już obecnie zdecydowanie przewyższa liczbę czytelników tytułów prasy ekonomicznej . Nasz użytkownik jest wykształcony, posiada dobry zawód i wysokie dochody. Coraz wyraźniej doceniają to reklamodawcy.
Od zeszłego roku zauważamy bardzo dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży produktów finansowych. Duża zasługa w tym banków, które przygotowują nowe, ciekawe produkty do dystrybucji w sieci oraz użytkowników, którzy coraz częściej traktują Internet jako bezpośredni i najwygodniejszy sposób zakupu.
Bardzo optymistycznie patrzymy na przyszły rok. Uzyskanie dodatniego wyniku finansowego to plan minimum. Internet ponownie wraca do łask, wydaje się, że rok 2004 będzie udany dla całej gospodarki. Wspólnie z naszymi klientami przygotowujemy wiele ciekawych projektów, o niektórych będzie głośno" – powiedział Prezes Bankier.pl S.A. –Artur Listwan.
Dalsze plany Bankier.pl SA zakładają osiągnięcie w przyszłym roku zysku netto, pełne samofinansowanie się spółki oraz nowe inwestycje.
Jednocześnie Bankier.pl SA zamierza nadal dynamicznie zwiększać oglądalność portalu Bankier.pl oraz liczbę produktów finansowych sprzedanych za pośrednictwem Centrum Finansowego - platformy transakcyjnej Bankiera.
"Ten przełom nie jest dla nas niespodzianką, Bankier systematycznie wzmacnia pozycje jednego z najsilniejszych vortali w polskim Internecie. Coraz wyraźniej uwidacznia się nasza przewaga nad tradycyjnymi mediami ekonomicznymi – dla naszych użytkowników jesteśmy bramą do świata rynków gospodarczych, finansów i bankowości. Liczba odwiedzających nas miesięcznie osób szybko wzrasta i już obecnie zdecydowanie przewyższa liczbę czytelników tytułów prasy ekonomicznej . Nasz użytkownik jest wykształcony, posiada dobry zawód i wysokie dochody. Coraz wyraźniej doceniają to reklamodawcy.
Od zeszłego roku zauważamy bardzo dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży produktów finansowych. Duża zasługa w tym banków, które przygotowują nowe, ciekawe produkty do dystrybucji w sieci oraz użytkowników, którzy coraz częściej traktują Internet jako bezpośredni i najwygodniejszy sposób zakupu.
Bardzo optymistycznie patrzymy na przyszły rok. Uzyskanie dodatniego wyniku finansowego to plan minimum. Internet ponownie wraca do łask, wydaje się, że rok 2004 będzie udany dla całej gospodarki. Wspólnie z naszymi klientami przygotowujemy wiele ciekawych projektów, o niektórych będzie głośno" – powiedział Prezes Bankier.pl S.A. –Artur Listwan.