Bankier.pl złożył prospekt emisyjny w KPWiG
Bankier.pl złożył prospekt emisyjny w KPWiG
Bankier.pl S.A. – czołowy polski portal finansowy, złożył 18 kwietnia prospekt emisyjny w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. Spółka planuje przeprowadzenie publicznej oferty akcji w pierwszej połowie czerwca. Portal wprowadził także nowe usługi dla inwestorów giełdowych.
Bankier.pl przeznaczy środki pozyskane w ofercie publicznej na rozwój nowych serwisów i usług oraz inwestycje w infrastrukturę .
„Nowe, atrakcyjne serwisy informacyjne i usługowe wzmocnią naszą pozycję lidera w finansowym segmencie Internetu” – zapowiada Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Bankier.pl. „Planujemy przejęcia niszowych, specjalistycznych serwisów internetowych, ale sami także aktywnie rozwijamy nowe usługi” – dodaje Jażdżyński.
Wykorzystując rosnące zainteresowanie rynkiem kapitałowym spółka rozbudowała serwis dla inwestorów giełdowych, jednej z najbardziej aktywnych grup odbiorców. Z sekcji Inwestowanie korzysta obecnie ponad 200 tys. osób miesięcznie - około 25% użytkowników portalu.
Dział dla inwestorów poszerzył się o szczegółowe profile spółek notowanych na GPW, zawierające m.in. dokładne informacje o firmach oraz ich profilu działalności, komunikaty ESPI, wyniki, rekomendacje i raporty analityków, a także wykresy kursu akcji online, prezentowane na danych dziennych lub intraday.
„Inwestorzy znajdą teraz na stronach Bankier.pl jeszcze szerszy zakres treści o rynku giełdowym i notowanych spółkach. Poza dostępem do wiadomości, wyników czy raportów, mają m.in. możliwość korzystania z alarmów e-mail i SMS o zmianie kursu akcji oraz dyskutowania o notowanych akcjach na forum dyskusyjnym” – dodaje Piotr Wąsowski, wiceprezes zarządu Bankier.pl.
Bankier.pl poszerzył także swoją ofertę informacyjną o multimedialne treści audio i video. Czytelnicy portalu zyskali możliwość oglądania programów publicystycznych TV Biznes, komentarzy walutowych analityków TMS oraz słuchania wywiadów przeprowadzanych na antenie radia TOK FM.
Bankier.pl planuje również dalszą dywersyfikację kanałów dystrybucji, zarówno w zakresie treści informacyjnych, jak i produktów finansowych. Na początku kwietnia spółka nawiązała strategiczne partnerstwo z Open Finance, firmą doradztwa finansowego posiadającą ogólnopolską sieć punktów obsługi klienta. Współpraca pozwoli portalowi na zwiększenie transakcyjności poprzez wykorzystanie możliwości sprzedaży stacjonarnej.