Nowa szata graficzna newslettera Bankier.pl
Nowa szata graficzna newslettera Bankier.pl
Portal Bankier.pl podążając za nowym wyglądem swojej strony głównej zmienia też pozostałe kreacje swoich produktów.</P >
Od dzisiaj wszyscy użytkownicy Dziennika Bankier.pl będą go otrzymywać w nowej odświeżonej formie. Oprócz nowej szaty graficznej zostały uwypuklone cieszące się dużą popularnością sekcje: Bankier.TV, forum oraz główna wiadomość dnia.
Chcieliśmy ułatwić Czytelnikom poruszanie się po Dzienniku Bankier.pl, nie tracąc jego wcześniejszych funkcjonalności. Dziennik wciąż będzie można dopasować do własnych potrzeb poprzez wybór kategorii wiadomości będących w obszarze zainteresowań Czytelników. Zarejestrowani Czytelnicy będą mogli dodatkowo skontrolować stan swoich portfeli prowadzonych na portalu Bankier.pl </I >– mówi Marcin Dziadkowiak szef zespołu redakcyjnego serwisu Bankier.pl </P >
Dzięki tym wszystkim zmianom Czytelnik będzie miał bardzo łatwy, wręcz intuicyjny dostęp do wszystkich elementów nowego newslettera, w tym do wiadomości: giełdowych i walutowych, a także dotyczących finansów osobistych i firm. Znajdzie się tam również: kalendarium finansowe, przegląd prasy finansowej, oraz najpopularniejsze wiadomości dnia. </P >
Obecnie z newslettera Bankier.pl korzysta ponad 43 tyś użytkowników otrzymując w zależności od swoich zainteresowań Dziennik Bankier.pl – wydanie poranne i popołudniowe oraz Tygodnik Firma. </P >
Portal Bankier.pl czerpie swoje informacje z najbardziej obiektywnych i specjalizujących się w danej tematyce źródeł, m.in.: ISB, IAR, TV Biznes, Gazeta Finansowa, Financial Times, Gazeta Podatkowa, Radio PIN, ISB, Taxonline.pl, Nowy Przemysł, Gazeta Bankowa. </P >
Redakcja Bankier.pl publikuje dziennie ponad 160 informacji dotyczących: gospodarki, informacji ze spółek i parkietu giełdowego oraz rynków międzynarodowych. Codzienny przegląd prasy gospodarczo-ekonomicznej, a także relacje i komentarze video prezenterów Bankier.tv tworzą z portalu Bankier.pl wiarygodne i bardzo obszerne źródło informacji. </P >
Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody z reklamy oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 40 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 3 milionów osób miesięcznie. Portal Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W pierwszym półroczu 2006 roku ich liczba wyniosła średnio 840 tysięcy, a liczba odsłon portalu 16,2 mln miesięcznie. 19 czerwca 2006 Bankier.pl S.A. zadebiutował na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.</I ></P >