Bankier.pl dostępny w telewizji cyfrowej tele.DOM
Bankier.pl dostępny w telewizji cyfrowej tele.DOM
tele.DOM - firma zajmująca się interaktywnymi rozwiązaniami dla telewizji cyfrowej, będąca spółką córką firmy ADB (Advanced Digital Broadcast) zaprosiła portal internetowy Bankier.pl do współpracy przy interaktywnym serwisie. </P >
Serwis tele.DOM to aplikacje zawierające treści stworzone z myślą o użytkownikach telewizji cyfrowej, których autorami w poszczególnych kategoriach są najlepsze polskie portale internetowe. </P >
Nowym partnerem serwisu tele.DOM jest Polski Portal Finansowy Bankier.pl, który jest czołowym doradcą finansowym oraz źródłem wiarygodnych informacji ekonomiczno-gospodarczych dostarczanych za pośrednictwem internetu i kanałów mobilnych. </P >
„Współpraca przy tym projekcie jest dla portalu Bankier.pl konsekwentną realizacją strategii firmy, zakładającą m.in.: wzmocnienie pozycji lidera w finansowym segmencie Internetu, rozwój portalu i poszerzanie kanałów dystrybucji. Ten nowy, interaktywny kanał to szansa na dotarcie z produktami i usługami ponad 35 renomowanych instytucji finasowych do następnych setek tysięcy nowych użytkowników” – mówi Maciej Klepacki Marketing Manager portalu Bankier.pl</I > </P >
„tele.DOM to projekt stworzony z myślą o użytkownikach telewizji cyfrowej, bo tylko ona daje możliwość bycia interaktywnym. Osoby dotychczas nie korzystające z Internetu mają teraz taką szansę. Skorzystają z treści </I >specjalnie przygotowanych i dotarczanych przez najlepsze polskie portale. Do współpracy przy informacjach biznesowych, finansowych, edukacyjnych zaprosiliśmy Portal Bankier.pl” – mówi Katarzyna Sawka Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu firmy tele.DOM</I > </P >
Serwis tele.DOM zawiera szereg usług i informacji, które dotychczas dostępne były tylko dla użytkowników Internetu. Treści są przygotowywane przez różne portale internetowe a pogrupowane w kategorie ułatwiające ich wyszukiwanie. Wszystko to w trosce o wygodę, szybkość i prostotę użytkowania.</P >
tele.DOM jest nierozerwalnie związany z telewizją cyfrową , działa na ekranie telewizora dzięki dekoderowi i jest obsługiwany za pomocą pilota lub opcjonalnej klawiatury. Dekoder fachowo nazywany Set-Top-Boxem a popularnie także przystawka bazuje na systemie operacyjnym MHP (Multimedia Home Platform), który podobnie jak Windows w świecie komputerów, umożliwia dostęp do np. serwisu przygotowanego przez Bankier.pl. </P >
„Serwisy muszą być specjalnie przygotowane, gdyż nie ma możliwości technicznych, pokazania treści internetowej na telewizorze, w takiej formie jaką widzimy na monitorze komputera, ale nie oznacza to zmniejszenia ich walorów ” – mówi Katarzyna Sawka.</I > </P >
Usługi dodane, a jedną z nich jest serwis tele.DOM, stanowią nieodzowny element telewizji cyfrowej i bez wątpienia wpływa na sposób oglądania telewizji, angażując odbiorców w aktywne szukanie informacji, rozrywki czy interakcje z innymi użytkownikami. Dziś interaktyność w formie kompleksowego produktu jakim jest tele.DOM, oferuje jedna z większych sieci kablowych w Polsce. </P >
tele.DOM Sp. z o.o.</B > jest częścią międzynarodowego Holdingu ADB notowanego na Szwajcarskiej Giełdzie w Zurychu (SWX:ADBN). ADB Holding poszerzył swoją działalność biznesową o nowy produkt – interaktywną platformę dla telewizji cyfrowej tele.DOM.</P >
W ramach tego projektu utworzono także nową firmę tele.DOM, która specjalizuje się w dostarczaniu usług interaktywnych.</P >
Obecnie tele.DOM jest wyłącznie dostępny w Polsce. Więcej informacji o serwisie na www.teledom.tv</U ></A ></P >
</P >
Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody z reklamy oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 40 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 3 milionów osób miesięcznie. Portal Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W pierwszym półroczu 2006 roku ich liczba wyniosła średnio 840 tysięcy, a liczba odsłon portalu 16,2 mln miesięcznie. 19 czerwca 2006 Bankier.pl S.A. zadebiutował na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych</I ></P >